מקום למסיבה פרטית

המסיבה הפרטית שלכם היא האירוע המיוחד שאתם מארגנים וכל כך חשוב לכם שהוא יהיה מושלם. לא משנה מה בחרתם לחגוג, אתם תמיד רוצים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. חשוב לכם מאוד שכל האורחים ייהנו ולשם כך אתם מחפשים מקום למסיבה פרטית שיכול לארח ולפנק את כל המוזמנים. אירוח ופינוק של האורחים הוא בדיוק המומחיות שלנו בריברסייד, המקום שלכם למסיבה פרטית בתל אביב.

מסיבה פרטית בכל עונות השנה

אצלנו בריברסייד תוכלו לקיים מסיבה פרטית בכל עונות השנה ותמיד באווירה של טבע אורבני; אם זה בחורף כאשר הרוחות סוערות וכולם רוצים להתחבק ולהתחמם או אם זה בקיץ כאשר אנו נצמדים למזגנים – בכל עונות השנה ניתן ליהנות מאירוע בריברסייד; יש לנו מרפסת דק מדהימה המשקיפה לנופים הירוקים של הירקון וגם מתחם סגור עם חלונות זכוכית ענקיים המאפשרים לכם להישאר מחוברים לטבע גם כאשר מזג האוויר קצת מקשה. אם זו חתונה חורפית או יום נישואין אביבי, הריברסייד הוא תמיד המקום המתאים.

1013963_521771777875933_1651747466_n

מקום למסיבה פרטית בכל יום

בריברסייד אנו מאמינים כי מגיע לכם לחגוג את האירוע שלכם בזמן ובמקום שאתם תרצו. אנו פתוחים בכל ימות השבוע; אם מתחשק לכם לחגוג את האירוע ביום שישי בצהריים ולגלוש אל תוך השבת, אנו לא נקלקל את השמחה. בדיוק להפך, אירועים ביום שישי בצהריים הם אירועים חמים בעלי אווירה מאוד מיוחדת שאין לה שום תחרות; אירוע מרגש ביום שישי הוא דרך מעולה להתחיל את סוף השבוע.

0016_resize

מסיבה פרטית וטעימה

בשביל לחגוג ולבלות באירוע פרטי יש גם לפנק את האורחים במנות אוכל טעימות וגם יפות. לא משנה מהי הבחירה שלכם ומה מתאים לאירוע, אם זה בופה, הגשה לשולחנות או קונספט מיוחד – שירותי קייטרינג הבית שלנו (קייטרינג מעשייה) יעשו זאת בצורה הטובה ביותר עם מבחר מנות שעושות חשק ללקק את האצבעות. שירותי הקייטרינג שלנו מספקים מנות אוכל יצירתיות המבטאות את האווירה באירוע ואין חלק בלתי נפרד מהאופי המיוחד של הריברסייד.

חיפוש מקום למסיבה פרטית הוא לא תמיד קל, אבל בכנות אנו מאמינים שכאשר תגיעו לריברסייד מייד תבינו שזהו המקום שעליו חלמתם; המקום המתאים ביותר לאירועים פרטיים. הרימו את הטלפון עכשיו וחייגו 03-699-6404 על מנת לתאם פגישת היכרות.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES