מקום לחגוג יום הולדת 40

ריברסייד הוא כמו אותה צומת הדרכים שאדם נמצא בה בגיל 40; מאחוריו שנים רבות של עשייה וחברים רבים שהלכו איתו בדרך משותפת. לפניו עוד שנים רבות של עשייה. נחת וגם התרגשות רבה ממה שעוד מצפה לו. בדיוק כך הריברסייד – על קו התפר בין העיר והפארק, אל מול נהר שאחריו נמצאת העיר הגדולה וההומה.

סיבות טובות לחגוג יום הולדת 40 בריברסייד

ניסיון – יום הולדת 40 הוא אירוע חשוב שיש לחגוג אותו בצורה גדולה ויפה, ריברסייד הוא המקום המתאים ביותר לחגיגות. מידי יום אנו עורכים חגיגות רבות מכל הסוגים, משמחות משפחתיות וימי הולדת ועד לאירועים עסקיים. יש לנו את הניסיון להתאים את עצמנו לכל סוג של אירוע.

גודל האירוע – ריברסייד הוא חלל מושלם לקיום אירועים קטנים ובינוניים המתאימים לחגיגות יום הולדת 40. אצלנו תוכלו לקיים אירוע בישיבה ל 250 איש או אפילו יותר במתכונת של מסיבת קוקטייל. אתם מחליטים על אופי האירוע והאם אתם רוצים מסיבת קוקטייל או ישיבה בשולחנות.

חוויה עיצובית – אנו מציגים קונספט עיצובי מהמם שהוא גם חלק מהחוויה של המקום; שילוב של נתונים טבעיים של מקום הנמצא באחת מפינות החמד של תל אביב, על שפת הירקון מול המים והמדשאות ואל מול נופי העיר ללא הפסקה. וכל זה לצד העיצוב הפנימי המזמין את החוץ פנימה ושואף להרמוניה.

הטעמים והריחות – כל מי שכבר היה באירוע בריברסייד יכול להעיד על האיכויות המדהימות של המנות המוגשות אצלנו. אנו עובדים עם השף חיים סבג והצוות של מקייטרינג מעשייה המפנקים את האורחים במנות הנעשות באהבה רבה, אהבה לבישול ואהבה לאורחים. אם תרצו ישנה גם אפשרות לקייטרינג טבעוני חדשני ומפתיע.

אירוע בכל יום ובכל שעה – בריברסייד תוכלו לקיים אירועים ביום ובשעה שתרצו. אצלנו תוכלו לקיים אירועי יום ואירועי לילה ואפילו אירועים ביום שישי בצהריים הגולשים אל תוך השבת, דבר שאינו מקובל בכל אולמות האירועים.

אז למה אתם מחכים, יש דברים שלא ניתן להסביר במילים וחייבים פשוט לבוא לראות ולהתאהב. בואו לביקור בריברסייד ונשב על כוס קפה. התקשרו עכשיו 03-699-6404

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES