הבת שלכם מגיעה השנה לגיל מצוות וכולם מתרגשים ואפילו לחוצים. כולם רוצים לתת לילדה לחגוג כמו נסיכה ויש לחץ למצוא מקום ולארגן את האירוע. האמת שאין צורך להילחץ, לנו בריברסייד יש הרבה מה להציע למי שרוצה לארגן מסיבת בת מצווה. אך מה בעצם צריך לקחת בחשבון כאשר מארגנים מסיבת בת מצווה? להלן כמה נקודות למחשבה:

קהל מעורב – כיצד אתם רוצים לחגוג את מסיבת הבת מצווה של הילדה? האם אתם רוצים לעשות אירוע נפרד לחברים המתקיים ברוח צעירה ובמקום שתוכנן אך ורק לסוג זה של אירועים? או לקיים אירוע מעורב של משפחה וחברים במקום המתאים לקהל מעורב. מהבחינה הזו הריברסייד מתאים מאוד לאירועי בת מצווה משפחתיים או אירועים מעורבים הכוללים משפחה, חברים וילדי הכיתה. אצלנו יש מקום לכולם ואנו יודעים איך להתייחס לכולם בכבוד.

תפריט – אין זה סוד שתרבות האוכל תופסת מקום מרכזי באירועים וחגיגות. בכל אירוע בת מצווה, כמו גם אירועים משפחתיים אחרים, מקובל לפנק את האורחים במנות משובחות. מהבחינה הזו הריברסייד בהחלט מציע הרבה ערך מוסף עם שירותי הקייטרינג המעולים שאיתם אנו עובדים. אך במקביל אל תשכחו שהילדים אינם מתרשמים מאוכל גורמה ומעדיפים מנות פשוטות יותר.

אטרקציות – במסיבות בת מצווה יש הרבה מאוד קהל צעיר אשר מחפש אטרקציות ובידור. בהחלט מקובל להזמין אטרקציות שונות למסיבות בת מצווה, כמו למשל קוסמים ואמני טלפתיה המספקים בידור טוב לכל המשפחה. אצלנו בריברסייד תוכלו לקיים אירוע משולם ולשלב בו את כל האטרקציות שתרצו.

אירוע בכל עונות השנה – בניגוד לחתונות אותן אנשים מתכננים ואוהבים לעשות בתקופת האביב והקיץ; מסיבות בת מצווה מתקיימות בכל עונות השנה. מהבחינה הזו הרייברסייד הוא מקום מושלם לאירועים בכל עונות השנה. ניתן לקיים בו מסיבות בת מצווה בקיץ וגם בחורף. האווירה המיוחדת של המקום תחמם לכם את הלב גם בימי החורף הקרים ביותר. מתחם האירועים שלנו הוא בחלקו פתוח ובחלקו סגור ואנו ערוכים לקיים אירועים בכל תנאי מזג האוויר. הריברסייד נמצא במיקום מאוד מיוחד ויש האומרים שהמיקום הוא בעל אופי סוראליסטי. מצד אחד אנו נמצאים בפתאי הכרך התל אביבי, אך מצד שני מדובר בפינת טבע שלווה.

צריכים עוד עזרה בארגון מסיבת בת המצווה? התקשרו עכשיו 03-699-6404 ובוא נשב על כוס קפה. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם בהפקת האירוע.

 

למידע נוסף – מקום לבר מצווה

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES