מקום לאירוע פרטי

אם באל לכם לארגן מסיבת בר מצווה לקהל מעורב של הדודות עם ילדי בית הספר; או אולי זו חתונה בינונית בקונספט מיוחד עם חופה בבית הכנסת הסמוך; חתונת כסף להודות להורים שלכם או כל אירוע פרטי שבו אתם חפצים – הריברסייד הוא תמיד המקום המושלם לאירוע פרטי. אצלנו תוכלו למצוא את כל מה שדרוש על מנת להפיק אירוע מושלם.

מה אנו מציעים עבור מזמיני האירוע?

אתם, מזמיני האירוע, בוודאי מלאים בדאגות לקראת האירוע. כל אירוע פרטי שתרצו לארגן הוא אירוע חשוב ומרגש עבורכם ומקור להרבה מאוד דאגות. אתם דואגים לגבי רשימת המוזמנים, סידור השולחנות, התקליטן, מנות האוכל, הבגדים וכל הדברים שמסביב. אנו בריברסייד מבינים זאת, אירועים פרטיים הם התחום שלנו ואנו רואים זאת כל יום. השאיפה שלנו היא להציע חבילת שירות למזמיני האירוע, כזו שתיתן להם שקט נפשי ותאפשר להם להרגיש באירוע כמו אורחים; כלומר ליהנות מכוס משקה, ריקודים, אוכל טעים ושיחות עם האורחים.

10891446_700746753373394_8824846793382646981_n

 

מה אנו מציעים עבור האורחים?

אורחי הריברסייד יוכלו ליהנות ממיקום מנצח המשלב גישה נוחה אל מול נוף פסטורלי נדיר בתור העיר. בעיות תחבורה וחנייה עלולים להיות משבית שמחה.; אם האורחים שלכם מגיעים מחוץ לעיר, הם ישמחו לדעת שהריברסייד נמצא בפאתי תל אביב, סמוך לעורקי התחבורה הראשיים והכניסות לעיר; גם אין צורך להסתובב שעות ולחפש חנייה, יש שפע של חנייה סמוך למקום.

לאחר שהאורחים מגיעים ומחנים במהירות ובנוחות, הם יכנסו למתחם האירועים אשר נמצא במקום המשקיף על מי הירקון והריאות הירוקות של תל אביב. המקום מקרין אווירה שקטה ושלווה ולמען האמת גם די נדירה באזור המרכז ותל אביב בפרט. האורחים, במקרים רבים די מופתעים, מקבלים אווירה של טבע בתוך העיר.

OhadAttia-Event-ItaiAviran-(Small)-007-(3)

ובעודם רוקדים ומבלים באירוע הפרטי שלכם, הם יוכלו גם ליהנות ממנות שף ברמה הגבוהה ביותר. אצלנו בריברסייד קייטרינג ״מעשייה״ מופקד על החוויה הקולינארית והוא עושה זאת בהצלחה רבה. אולי זה זכות היצירתיות וההקפדה על הפרטים הקטנים או אולי משהו אחר, אבל מה שבטוח הוא שהאורחים מרוצים ושבעים. קייטרינג ״מעשייה״ בראשות השף חיים סבג הוא קייטרינג הבית שלנו.

אז אם גם אתם רוצים להרגיש כמו אורחים באירוע שלכם, התקשרו עכשיו לפגישת היכרות 03-699-6404

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES