חתונת כסף וחתונת זהב

לא הרבה זוגות זוכים לחגוג באושר חתונת כסף, ועוד פחות זוכים לחגוג חתונת זהב המציינת 50 שנות נישואין. זוגות אשר הצליחו להקים משפחה ולשמר את האהבה במשך 50 שנות נישואים בהחלט ראויים לחגיגה המציינת את האירוע. אם ההורים שלכם זוכים לחגוג חתונת כסף או חתונת זהב, למה שלא תפתיעו אותם באירוע מרגש בריברסייד?

 

ריברסייד הוא אחד המקומות המתאימים ביותר לאירועי חתונת כסף וזהב בתל אביב. זהו מקום בו כל המשפחה יכולה להתקבץ יחדיו באווירה נעימה ולחגוג את היום המרגש שבזכותו כולם נמצאים בשלווה ובנועם. אירועים בריברסייד ניתן לערוך ביום ובלילה ולמקום יש גמישות מרבית בארגון האירוע. אנו ערוכים לכל סוגי האירועים, קטנים וגדולים; שקטים ורגועים או סוערים ופרועים.

 

חתונת זהב או חתונת כסף בריברסייד היא אירוע נעים המשלב מפגש של משפחה וחברים, אוכל טוב ואם תרצו אפילו ריקודים. ריברסייד מאפשר לגוון אירוע בעל אופי של מסיבת קוקטייל, ישיבה בשולחנות וסתם צ׳יילאאוט בשולחנות לאונג׳. אלו הם תנאים מצוינים לאירוע של יום נישואין אשר בדרך כלל מתקיים באווירה רגועה יותר מאשר חתונה.

 

כאשר עורכים מסיבה לכבוד חתונת הכסף או חתונת הזהב מומלץ להכין מצגת וידאו המציינת את חיי הזוג והמשפחה. זו יכולה להיות הפתעה יפה ומרגשת עבור ההורים שלכם. תוכלו להפיק עבורם סרט הכולל תמונות, סרטים וסיפורים מההיסטוריה הזוגית והמשפחתית. כאשר אתם עורכים אירוע יום נישואים להורים ברייברסייד, תוכלו לקבץ את כולם בנועם ולהקרין להם את המצגת המרגשת. זוהי תהיה הפתעה משמחת מאוד עבור ההורים שלכם.

 

חמישים שנות נישואין הן אירוע מיוחד, מאז החתונה כבר עברו הרבה מים בירקון והעיר תל אביב צמחה וגדלה וידעה אירועים רבים. כך בוודאי גם חיי הנישואין של ההורים עברו הרבה דברים בחמישים שנה. ריברסייד הוא המקום המיוחד על גדות הירקון המאפשר לכם לעצור רגע ולחגוג ביחד עם ההוריםחמישים שנות נישואין. הזמינו את ההורים, החברים, הילדים, הנכדים והנינים ובואו לחגוג את חתונת הכסף או חתונת הזהב באווירה נעימה באחת מפינות החמד של תל אביב. לתיאום וייעוץ התקשרו עכשיו 03-699-6404

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES