חתונה עד 250 איש בתל אביב

מה צריך בשביל לערוך חתונה עד 250 איש בתל אביב?

מסתבר שיחס אישי, מיקום מעולה ואוכל ברמה גבוהה הם היסודות של האירוע המושלם. אצלנו בריבר סייד תוכלו לערוך חתונה עד 250 איש בתל אביב אשר תמלא את כולם באושר ותיתן דגש על שלושת היסודות.
בחתונה עד 250 איש בתל אביב חשוב לכם שכל אחד מהאורחים ירגיש מיוחד ויקבל תשומת לב אישית. אתם לא רוצים שבין כל האורחים והשולחנות תהיה איזה דודה שתרגיש מקופחת או משועממת. בריברסייד האירועים מתקיימים באווירה אחרת בה כל אחד מקבל יחס אישי. המקום בנוי במיוחד לקהל לקוחות בגילאי 25 ומעלה אשר ראו כבר הכול ומחפשים תחכום המתבטא בעיצוב, באוכל ובקונספט.

חתונה עד 250 איש בתל אביב
חתונה עד 250 איש בתל אביב

ריברסייד מציעה מיקום מעולה לחתונה של עד 250 איש בתל אביב. –מדובר במרכז הארץ, בתוך תל אביב, במיקום ייחודי המאפשר גישה נוחה ביותר, ללא פקקים, מקום הנמצא באמצע הדרך עבור כולם ואורחים רבים מגיעים מתוך תל אביב עצמה וערי הלוויין שלה. בעוד חתונות אחרות בתל אביב בדרך כלל נערכות באולמי חתונות סגורים בעלי אווירה מלאכותית, אשר הגישה אליהם כרוכה בפקקים רבים ועומסי תנועה, בריברסייד מציעים חוויה המזכירה יותר את הפריפריה. זוהי ממש פינת טבע בתוך תל אביב – משקיף על מי הירקון בקצה הריאה הירוקה של תל אביב או כמו שאומרים "טבע אורבני".
אם רוצים לערוך חתונה עד 250 איש בתל אביב ולשמור על האופי המיוחד שלה, צריך לקחת בחשבון גם את האוכל. התחכום והחדשנות המאפיינים את המקום צריכים לבוא לידי ביטוי גם במנות המוצעות לאורחים. מהסיבה הזו בחרנו לעבוד עם השף חיים סבג מקייטרינג "מעשייה". בניצוחו של השף מוצעות לאורחים מנות עדכניות מהמטבח הים תיכוני העילי, המבטאות את האווירה באירוע ויחד עם זאת מתאימות לטעם של כולם. האוכל המעולה בשילוב מנצח עם אלכוהול איכותי הוא חלק מהחוויה הבלתי נשכחת.
אנו בריברסייד ערוכים לקיים אירועים של עד 250 איש בישיבה או עד 350 איש במתכונת  חתונת פריסטייל. אנו יודעים להעניק לאורחים שלכם את הבילוי האינטימי בשביל לחגוג את רגעי האושר של החיים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES