חגיגת בר מצווה מיוחדת

במקרה של חגיגת בר המצווה הזו שנערכה אצלנו, אין ספק שמדובר בקרם דה לה קרם של החגיגות. ומאיזו בחינה? ובכן, נתחיל בנוף הנשקף מן החוץ שחודר הישר אל החלל של הריברסייד.

הנוף מהריברסייד

חלונות הזכוכית הענקיים מכניסים אל הלוקיישן הכה תל-אביבי טאץ׳ קטן מהטבע שנמצא בחוץ ומאפשרים לכל האורחים, מהחברים מהכיתה ועד בני המשפחה לחוות את כל היופי והאווירה הנינוחה והכיפית הזו.

הטבע שמחוץ לריברסייד

נמשיך ישירות אל הסגנון העיצובי, שכידוע, בבר ובת מצווה יכול להגיע בשלל סגנונות וסוגים – מעיצוב שמתכתב עם אלמנטים מן הילדות, דרך פריטים עיצוביים שונים שמגיעים מעולם הגדולים ועוברים טוויסט שהופך אותם לצעירים וקלילים יותר ועד חלומות עיצוב גרנדיוזיים של ממש.

סידור השולחנות בבר מצווה

במקרה הזה, הסטיילינג לחלוטין יכול היה באותה מידה להיות עיצוב של חתונה או אירוע ״של גדולים״, כשמרכזי שולחן בגווני כחול-ירוק-לבן שיקיים וקיציים מקשטים את המקום בדמות כלי זכוכית ופרחים.

כשמרכזי שולחן בגווני כחול-ירוק-לבן

הגרנד פינלה מגיע, איך לא, בדמות הפן הקולינרי – שבחגיגה הזו כלל מגוון ססגוני של מטעמים שמתאימים לחך של שלל אורחים. מנות קלילות לצד מנות עשירות וקוקטיילים איכותיים משלימים את האריזה הנהדרת הזו של חגיגת בר ובת מצווה בריברסייד.

פינגר פוד גורמה

מנות ראשונות בקבלת פנים בבר מצווה

הברמן בבר מצווה

הבר משקאות בבר מצווה

הפן הקולינרי

מנות עיקריות בבר מצווה

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES