חתונה טבעונית בריברסייד

חתונה טבעונית

 

ברגעים הללו שלפני החתונה, הרבה לפני האירוע עצמו, כאשר אתם בשלב התכנון, אתם בוודאי נותנים חשיבות גדולה למנות המוגשות באירוע. אוכל טוב משמח את הלב וזוהי חלק מהדרך שלנו לחגוג אירועים משמחים. בחירת המנות היא חלק חשוב מתכנון של כל חתונה ואירוע.

 

ישנם זוגות אשר נושא הטבעונות קרוב לליבם והם שוקלים חתונה טבעונית בריברסייד אך נתקלים במעט חששות; בעיקר לגבי תגובת האורחים חובבי הבשר למנות הטבעוניות. הרשו לי להרגיע, בשנים האחרונות  אנו רואים עלייה בביקוש לחתונה טבעונית; יש המסבירים זאת בזכות  עלייה במודעות לנושאי בריאות ותזונה. עד לפני מספר לא רב של שנים קייטרינג טבעוני בחתונה נחשב לעלבון עבור האורחים. הקהל הישראלי ציפה למנה בשרית ואם לא הוגשה מנה שכזו הוא חזר מאוכזב. היום אנו עדים לשינוי מגמה – ישנה פתיחות של הציבור הישראלי לקייטרינג טבעוני, במקביל אנו נתקלים ברמה הגבוהה של הקייטרינג הטבעוני שאנו רואים היום. אנו בריברסייד איננו שולטים על הטרנדים שבהם בוחר הציבור הישראלי אבל אנו כן שולטים על הרמה ואיכות האוכל.

 

חתונה טבעונית
חתונה טבעונית

אם במקרה חשבתם שבחתונה טבעונית מגישים רק חסה ונבטים, אתם מוזמנים להיווכח אחרת. בשנים האחרונות ניתן למצוא בישראל קייטרינג טבעוני המוכיח כי טבעונות אין פירושה סגפנות.  קייטרינג טבעוני דורש מיומנות גבוהה ביותר ואפילו נדירה. לא הרבה שפים בישראל הם בעלי ניסיון באוכל גורמה אקסקלוסיבי השומר על סטנדרטים טבעוניים. בשביל לעשות חתונה טבעונית יש לעבוד עם שירותי הקייטרינג ברמה הגבוהה ביותר. אלו אשר יודעים להרכיב ולשלב את המנות בחוכמה; ששמים דגש על הצגת המנות ויודעים לתת את חוויה עוצמתית אשר תדבר אל כל הקהל. אחד האתגרים בחתונה טבעונית הוא הקהל שאינו רגיל למנות טבעוניות ומצפה למנה בשרית. כל מנת להגיע לליבו של הקהל חובב הבשר, על הקייטרינג הטבעוני להעניק לו את חווית האוכל הטובה ביותר, להציג בפניו את אומנות הקייטרינג הטבעוני במיטבה.

 תפריט טבעוני לחתונה

אנו בריברסייד תמיד מחפשים את החוויה האקסקלוסיבית אשר תיתן לאירועים שלנו "טעם אחר". מסיבה זו, בחרנו לעבוד עם קייטרינג מעשייה בניצוחו של השף חיים סבג. הפעם ביקשנו מקייטרינג מעשייה ליצור עבורנו תפריט טבעוני לחתונה והוא נענה לאתגר וייצר עבורנו תפריט עשיר ומגוון. האיכויות הגבוהות של קייטרינג מעשייה הפכו אותו לשף הבית שלנו. בזכות דמיון, יצירתיות וגם הרבה מאוד אהבה, יוצאות מנות טבעוניות בעלות אופי ונוכחות ייחודית.  עם קייטרינג מעשייה חתונה טבעונית בריברסייד הופכת להיות חוויה של טעמים, ריחות מיוחדים וצבעים. אנו בריברסייד תמיד שואפים שלאורחים תהיה הפתעה וזה נכון גם לגבי המנות המוגשות בחתונה. המנות הטבעוניות העשירות והלא קונבנציונליות של קייטרינג מעשייה, הן המנות אותן אנו גאים להגיש לאורחים המבלים בחתונה שלכם.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES